Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

piątek, 2 marca 2012

Kolorowanie stempli wg. Jolagg

Witajcie :) Wiele razy mamy ochotę wykorzystać stempel zwłaszcza napis ale kolor nam nie odpowiada. Właśnie dla tego przestawiamy Wam kolejny kurs jak w prosty sposób zmienić kolor napisu na dowolny, wybrany przez Nas :)

Oddaję głos Joli:

Pliki zapisane są najczęściej w png, więc bez tła... z łatwością prze kolorujemy je w programie tekstowym Word.
Otwieramy Worda, nowy dokument i wstawiamy obraz z pliku... szukamy naszych napisów na komputerze, tam gdzie są zapisane.
Ustawiamy je kartce jak nam pasuje, możemy zmniejszać i powiększać wg uznania.



Następnie klikamy myszką na dany napis dwa razy. Ja już tutaj sobie wcześniej pokolorowałam.


Zaznaczy nam się dany napis i następnie z menu Formatowanie wybieramy Kolor. Rozwinie nam się lista.

Tam sobie wybieramy kolor jaki nas interesuje. Możemy również pobawić się efektami obrazów... wg uznania.
Mam nadzieję, że chociaż troszkę pomogłam.

Gdyby były jakieś pytania, to proszę pisać w komentarzach.
Pozdrawiam i życzę miłej pracy
jolagg


Dziękujęmy Joli za podzielenie się swoją wiedzą :)
Pozdrawiam i życzę w imieniu całego DT twórczo spędzonego i miłego weekendu.

2 komentarze:

Agnieszka M pisze...

Jolu, dziękuję za podzielenie się z nami tym wspaniałym kursem :D
A wszystkim korzystającym, życzę twórczej zabawy z kolorowaniem stempelków :D

Basia pisze...

Witam, bardzo dziękuje za kursik ale mnie coś nie wychodzi jakiego trzeba mieć Worda bo przypuszczam ze tutaj mam problem.
posdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...